در این سه دیدگاه در دیدگاه اول صاحب نظران بر این اعتقاد هستند که همه انسانها عقلایی و منطقی رقتار میکنند و به همین دلیل که ممکن است با درگیری ذهنی بالا و یا با درگیری ذهنی پایین باشد .زمانی که انسانها منطقی و عقلایی فکر میکنند و اقتصادی رفتار میکنند بدیهی است که به نسبت آنچه که دارند میخرند ومحصول و ارزشی که
در 63 اسلايد به تشريح دقيق فرانچایز ولایسنس پرداخته شده است .
در 15 اسلايد به تحقيق در خصوص تحقيقات بازاريابي پرداخته شده است .
در چندين صفحه به تشريح دقيق بازاریابی حسی (sensation marketing) پرداخته شده است .
فهرست :
تعريف بازاريابي شبكه اي
تاريخچه ويژگي اصلي بازاريابي شبكه اي
دلایل کارآیی بازاریابی شبکه ای
تفاوت بازاریابی شبکهای با شرکتهای هرمی
فهرست :
بازار خاکستری بین المللی
بازار خاکستری یا اقتصاد کوچهبازار
محصولات جذاب در بازار خاکستری
بازار خاکستری
بازار خاکستری یا اقتصاد کوچهبازار
بازار خاکستری خوب یا بد
فهرست :
بازار سياه چيست ؟
شرايط و ديد مصرف كننده در رابطه با بازار سياه چگونه است؟
مفهوم علمي بازار سياه
در 55 صفحه به تشريح دقيق بازاريابي صنعتي پرداخته شده است .
فهرست مطالب:
مراحل خرید سنتی
مراحل خرید اینترنتی
فصل اول:ماهيت بازاريابي صنعتي
فصل دوم:محيط و شناسايي بازارهاي صنعتي
فصل سوم :ماهيت خريد صنعتي و رفتار خريد
فصل چهارم: روابط خريدار - فروشنده