دانشجويان و محققان گرامي :
در اين پاورپوينت كه به بررسي نقش دولت چين در بازرگاني بين المللي پرداخته شده است به مباحثي همچون موقعیت کشور چین ،وضعیت کشور چین ، واردات و صادرات چین ،سیاستهای سرمایه گذاری چین،نگاه چینی،استراتژی چین در برخورد با محیط متغیر بیرونی ،کارکردهای استراتژی چین ، نقش سیاست خارجی در روند توسعه چین ،اهداف درازمدت ،سیستم اقتصادی و نقش دولت چین ،دلیل تفاوت چین ،راهكارهاي استراتژیک چینی ها برای طی مسیر از بینام و نشانی تا بلندآوازگی جهانی و در واقع اين پاورپوينت يكي از جامعترين و نادرترين پاورپوينتها در خصوص نقش دولت چين در تجارت بين الملل مي باشد .
موفق باشيد
رضا فضلعلي
دانلود و خريد پاور پوينت 1000 تومان
در اواخر دهه هفتاد قرن بيستم دكتر نورياكي كانو از دانشكده ريكا در توكيو، مفهوم كيفيت را به طور نسبي از تحقيق هرزبرگ به عنوان تئوري محرك بهداشتي اصلاح كرد. در حالي كه بسياري از تعريفات قبلي كيفيت، تك بعدي بود به اين معنا كه خوب يا بد يا زيان اجتماعي كوچك يا بزرگ، دكتر كانو كيفيت را به صورت دو بعدي تعريف كرد. دو بعد به صورت زير بودند:
به منظور آشنایی دانشجویان گرامی با مدیریت بازاریابی که به نوعی هدف اساسی درس آشنايي با اهداف مدیریت بازاریابی می باشد و از سرفصل مصوب مي باشد ، در این دوره تلاش می شود مفاهیم پایه در زمینه مدیریت بازاریابی به شرکت کنندگان منتقل شود. اما اثربخشی واقعی این آموزه ها در گرو انجام مطلوب فعالیت های در نظر گرفته شده خواهد بود. لذا از دانشجویان محترم انتظار می رود به منظور تقویت توانایی عملی خود در اين زمینه با دقت و جدیت نسبت به انجام و ارائه تکالیف ذیل اقدام نمایند.
جهت عضويت در گروه تلگرام به اين لينك مراجعه فرماييد:
https://telegram.me/joinchat/Bhld8Ec11fFc8_pd9kkin