فهرست :
پس از مطالعه اين فصل شما ميتوانيد: هماهنگي را تعريف و اهميت آن را در سازمان شرح دهيد. رابطه هماهنگي و حيطه نظارت را توصيف نمائيد. راههاي ايجاد هماهنگي را شرح دهيد.
56 اسلايد حاصل تحقيق درخصوص طرح کسب و کار کامل المپیاد ملی مي باشد .
35 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص كسب و كار الكترونيكي مي باشد .
ـ هدف اصلی بازار یابی: مدیریت تقاضا = مهارت تنظیم و اداره: سطح، زمان و ترکیب عوامل تقاضا ـ زیربنایی ترین مفهوم مدیریت بازار، بده ـ بستان است. ـ استراتژی نگاه از دید نیاز های بیرون به درون به جای استراتژی نگاه از درون به بیرون رویکرد پاسخگویی به نیازها به جای رویکرد محصول محوری. و .....
66 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص راهنماي نگارش طرح كسب و كار مي باشد .
89 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص متدولوژی فروش در هزاره سوم مي باشد .
43 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص مدلهای تصمیم گیری چند معیاره مي باشد .
فهرست :
معرفی بازاریابی برنامه ریزی استراتژیک بازاریابی تقسیم بازار و تعیین بازار هدف رفتار مصرف کننده تحقیقات بازاریابی و سیستم های اطلاعاتی بازاریابی پیش بینی فروش مدیریت محصولات کیفیت و ارائه خدمات به مشتریان تعیین قیمت سیستم و مدیریت توزیع فعالیت های ترفیعی و تشویقی انواع بازاریابی بازاریابی جهانی
99 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص مدیریت فرآیندها و ارتباط با مشتریان مي باشد .
203 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در عمل مي باشد .