نكاتي براي دستيابي به نتيجه دلخواه در امتحانات، ارائهي روشهايي بسيار ساده در بالا بردن سرعت يادگيري، حفظ كردن و مطالعه.
در فواصل زماني كوتاه اما پيوسته درس بخوانيد
آمار نشان داده كه ذهن انسان در زمانهاي كوتاه و مكرر بسيار متمركزتر از زمانهاي طولاني عمل مي كند. بنابراين حتي اگر فقط ده دقيقه براي درس خواندن فرصت داريد، آن را به فواصل زماني كوتاهتر تقسيم كنيد. هم چنين بهتر است پس از هر ده دقيقه درس خواندن به خودتان استراحت بدهيد.
از آن جا كه مغز انسان به منظور "ساخت پروتئين" و تجديد نيرو به زمان نيازمند است، اين روش كارآيي بسياري دارد. زمان استراحت به مغز فرصت جذب آموختهها را ميدهد، در مقابل درس خواندن براي مدت زمان طولاني نه تنها
افسردگي در لغت به معناي غم و اندوه ، ملال ، بيحالي و حالتي واسط ميان غم و اندوه مي باشد و عبارت است از يك حالت نشاط و شادي و ديگر حالت غم و اندوه ، اما وقتي كه غم و شادي و بهبودي طبيعي نباشد و غم و مكروهي هم عارض نگرديده باشد ، اين حالت بينابين را افسردگي مي گويند . در اين اوضاع فرد
اين تحقيق در 32 اسلايد مي باشد .
فهرست مطالب
1. مقدمه
2. تعریف تقاضا
3. تفاوت بین تقاضای انفرادی، تقاضای بنگاه و تقاضای صنعت برای یک محصول
4. تفاوت بین عوامل تعیین کننده تقاضای یک بنگاه و صنعت برای یک محصول
5. تخمین عددی پارامترهای تابع تقاضای بازار
6. مطالعه موردی 1
7. مطالعه موردی 2
در 33 اسلايد به بررسي فرهنگ سازماني به شرح ذيل پرداخته شده است :
واژه فرهنگ
تعريف فرهنگ
فرهنگ سازماني
تعريفي ديگر از فرهنگ سازماني
اين تحقيق در 63 اسلايد مي باشد .
بکی از پر طرفدارترین اشکال کسب وکار که در سالهای اخیر تمایل به آن خصوصا درکشورهای در حال توسعه رشد فراوانی داشته،استفاده از داراییهای فکری شرکت ها وکسب وکارهای معتبر(مانند برند،اختراعات ثبت شده و...)میباشد.که تحت قراردادهای مشخصی ودر قبال پرداخت هزینه هایی به عنوان حق استفاده از دارایی ،(فرانچایز) می باشد که
اين تحقيق در 31 اسلايد مي باشد :
انتظار می رود برای اولین بار در تاریخ جهان ، بازارها در کلیه مناطق جهان رشد نمایند. کشورهای در حال توسعه ، پر رشد ترین بازارها را در اختیار دارند. امروزه
MLM مخفف بازاريابي چند سطحي می باشد كه بعضی مواقع بازاريابي شبكه اي نيز نامیده مي شود. همانطوري كه از نام آن پيداست چند لایه متعدد از افراد، بازاريابي يك محصول برای رساندن آن به مصرف كننده بر عهده دارند. يك نماينده فروش ( که گاها توزيع كننده ، عضو ، وابسته ، مشاور و یا شريك نیز نامیده می شود ) علاوه بر جذب مشتريان ، آموزش نيروهاي تازه وارد را در جهت جذب مشتريان به عهده دارد.بازاريابي شبکه ای در واقع
اين تحقيق د ر96 اسلايد مي باشد .
يكي از اهداف اوليه فعاليتهاي سازماني، نيل به اهداف با حداكثر كارايي مي باشد. سازمانها جهت نيل به اهداف خود از منابع مختلفي بهره ميگيرند. مواد مصرفي، ملزومات، ماشين آلات و ... وروديهاي سيتمهاي سازماني بازرگاني و صنعتي را تشكيل مي دهند. اين وروديها
اين تحقيق در 30 اسلايد به بررسي در خصوص سيستم هاي مديريت زنجيره تامين با ذكر منابع
به شرح ذيل مي پردازد :
یکی ازالگوهای نوین دراقتصادشبکه ای بهره گیری ازمدیریت زنجیره تامین(SCM ) است که به طور جدی
مورد توجه مدیران کسب وکارقرارگرفته است.زنجیره تامین شبکه ای از سازمان ها وفرایند های کسب وکار
برای تامین مواد اولیه،تبدیل این مواد به محصولات میانی ونهایی
اين تحقيق در 37 اسلايد مي باشد و به شرح ذيل به مبحث برون سپاري مي پردازد :
برون سپاری عبارت است از عمل انتقال بعضي از فعاليتهاي داخلي يك سازمان و واگذاري حق تصميم گيري به عرضه كننده بيرون از سازمان بر