پژوهش میزان آشنایی و استفاده از برنامه ریزی استراتژیک در بین معاونان آموزشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر ( مدل فرد دیوید )
محقق گرامی :
سوالات پژوهش :
سوال اصلی :
میزان آشنایی و استفاده از مدیریت استراتژیک در بین معاونان آموزشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر چقدر است ؟
هدف این پژوهش میزان آشنایی و استفاده از برنامه ریزی استراتژیک در بین معاونان آموزشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر ( مدل فرد دیوید ) بدین منظور 10 سوال ویژه بشرح ذیل تهیه و پاسخ داده شد :
1-میزان آشنایی معاونان با محیط بین المللی آمورش عالی چقدر بود ؟
2-میزان آشنایی معاونان با محیط ملی آموزش عالی چقدر است ؟
3-میزان آشنایی معاونان با فرایند برنامه ریزی استراتژیک آمورش عالی چقدر است ؟
4-میزان استفاده معاونان از فرایند برنامه ریزی استراتژیک آموزش عالی چقدر است ؟
5-میزان آشنایی معاونان با فرایند اجرای استراتژیک آموزش عالی چقدر است ؟
6-میزان استفاده ی معاونان از فرایند اجرای استراتژیک آمورش عالی چقدر است ؟
7-میزان آشنایی معاونان با فرایند ارزشیابی استراتژیک آمورش عالی چقدر است ؟
8-میزان آشنایی معاونان از فرایند ارزشیابی استراتژیک آمورش عالی چقدر است ؟
9-پژوهش حاضر این بود که آیا بین معاونان با رشته های تحصیلی مدیریت و غیر مدیریت و میزان آشنایی آنان با مدیریت استراتژیک آموزش عالی تفاوت وجود دارد ؟
10-پژوهش حاضر این بود که آیا بین معاونان با رشته های تحصیلی مدیریت و غیر مدیریت و میزان استفاده ی آنان از مدیریت استراتژیک آموزش عالی تفاوت وجود دارد ؟
موفق باشید
کاشانیان - فضلعلی
پژوهشگر گرامی :
در این تحقیق هدف ارائه تعریف بیگ دیتا و نقش آن در بازاریابی می باشد.بله دقیقا درست است همه از بیگ دیتا صحبت می کنند خصوصا در بازاریابی که تعهد دارد تا محیطی هدفمند برای مشتری ایجاد کند . بیگ دیتا در این تحقیق حجم داده های معاملاتی و رفتاری که هر کدام از ما در حال تولید آن هستیم را شامل می شود . و نشان می دهد چند درصد از بازاریابان متوجه شده اند که بیگ دیتا عملکرد بازاریابی را تغییر می دهد و مشخص می نماید که چند درصد بصورت بنیادی نقش آن ها را تغییر داده است و ...
موفق باشید
مطهره کاشانیان - رضا فضلعلی
موفق باشید
رضا فضلعلی