فهرست :
یادآوری و آگاهی ابعاد نفوذ بخش دوم مباحث رفتار سازمانی سه مهارت مورد نیاز برای نفوذ رهبري را توانايي اعمال نفوذ بر گروه و سوق دادن آن به اهداف مورد نظر تعريف ميكنند مباحثی از رفتار سازمانی که به تعامل ما با دیگران کمک می کند:تجزیه و تحلیل مراوده ای نکات مهم سایر مسایل قابل توجه در مراوده ها زنگ تفکر زنجيره توليد ارزش در كارآفريني
51 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص انگيزش مي باشد .
48 اسلايد حاصل تحقيق مدیریت تعارض و اصول و فنون مذاکره مي باشد .
59 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص مدیریت رفتار سازمانی و منابع انسانی مي باشد .
جبران خدمات به معاني مختلف تعبير ميگردد.اغلب افراد جبران خدمات را به حقوقی که بابت کار دريافت می گردد تعبير می نمايند . مديران دو ديدگاه در مورد جبران خدمات دارند : 1- جبران خدمات يک نوع هزينه عملياتی است. 2- جبران خدمات عاملی برای بهره وری بيشتر است . اگر پرداخت به صورت غير عادلانه اعمال شود ممكن است باعث شود كاركنان تلاش خود را كاهش دهند و به دنبال كار ديگري باشند . تاثير اين عوامل بر رفتارها و گرايشهاي كاركنان ضرورت پرداخت به صورت منصفانه .....
فهرست :
اهداف كلي
اهداف جزئي
محتواي دوره
66 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص سازماندهي مي باشد .
دانلود خلاصه کتاب رفتار سازمانی رابینز
دانلودخلاصه کتاب رفتار سازمانی دکتر رضائیان