51 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص مدل های موجودی با تقاضای مستقل ، گسسته و قطعی مي باشد .
پیاده سازی نقشه استراتژی معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو با استفاده از مدل (BSC) چکیده این تحقیق از نظر هدف کاربردی و جمع آوری داده ها از روش توصیفی-استنباطی می باشد و از ابزار پرسشنامه در قالب مقیاس پنج رتبه ای لیکرت استفاده گردیده است . از کلیه 210 نفر پرسنل معاونت بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو سنجش بعمل آمده است و با استفاده از روش آمار ناپارامتریک t استیودنت و تقریب نرمال در سطح معنی داری پنج درصد میانگین نمرات پاسخ دهندگان با مقدار ثابت سه مقایسه شده اند . نتایج کسب شده حاکی از بالابودن سطح خدمات می باشد ولیکن برخلاف انتظار منظر مشتری امتیاز مناسب را بدست نیاورد و می بایست نوع نگاه به مشتری تجدید نظر قرار گیرد با تشکیل جلسات مستمر با نمایندگی ها و نظارت کامل بر نمایندگی ها و ایجاد سیستم تشویق در بکارگیری ظرفیت و توانمند سازی معاونت بازاریابی و فروش موثر است و سرعت در ارائه خدمات به مشتریان قابل توجه است. افزایش روش های بازاریابی و فروش ، افزایش تنوع و سطوح سرویس دهی ، اصلاح روش قیمت گذاری جهت مشتریان کار پسندید ای است . انگیزش های مالی در معاونت بازاریابی و فروش در سطح مطلوبی می باشد اما منظر رشد و یادگیری امتیاز پایین را کسب نمود .معاونت بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو نیاز به برنامه مدون سالیانه از پیش تعیین شده برای هزینه نمودن اعتبارات دارد و می بایست در آن راستا حرکت نماید و همچنین کارکنان ، ساختمان ، تجهیزات و امکانات اداری با ماموریت تعریف شده تناسب ندارد. واژه های کلیدی : تدوین استراتژی ، ارزیابی عملکرد ، استراتژی ، راهبرد سازمان.
چكيده
با وجود اینکه مطالعات موجود در مورد اطلاعات وبسایت در مورد دیدگاه های تجارت الکترونیک مانند اطلاعات مربوط به محصول و پاسخ هاي مشتری متمرکز شده است، شرکت ها و کارکنان نیز اغلب اطلاعات مربوط به وب سایت های مدیریت منابع انسانی شرکت مديريت منابع انساني را ارسال می کنند. با استفاده از نظریه سیگنالینگ و همچنین یافته های استراتژیک مديريت منابع انساني ، پژوهش حاضر به بررسی علل و چگونگی جریان اطلاعات مديريت منابع انساني در وب سایت ها می پردازد. داده ها با یک چارچوب طولی و چند بعدی از دو نظرسنجی مدیران منابع انساني و دو تحلیل وب سایت جمع آوری شده اند . تجزیه و تحلیل مسیر با استفاده از AMOS شواهدی را ارائه می دهد که (1) شرکت هایی که تعهداتی را به کار می گیرند، اطلاعات مربوط به مديريت منابع انساني را در وب سایت های خود نشان می دهند؛ (2) سیگنالینگ وب سایت های شرکت ها تاثير ويژه اي بر روند استخدام به عنوان یک نتیجه پيش- تجربه داشته است
چكيده با وجود اینکه مطالعات موجود در مورد اطلاعات وبسایت در مورد دیدگاه های تجارت الکترونیک مانند اطلاعات مربوط به محصول و پاسخ هاي مشتری متمرکز شده است، شرکت ها و کارکنان نیز اغلب اطلاعات مربوط به وب سایت های مدیریت منابع انسانی شرکت مديريت منابع انساني را ارسال می کنند. با استفاده از نظریه سیگنالینگ و همچنین یافته های استراتژیک مديريت منابع انساني ، پژوهش حاضر به بررسی علل و چگونگی جریان اطلاعات مديريت منابع انساني در وب سایت ها می پردازد. داده ها با یک چارچوب طولی و چند بعدی از دو نظرسنجی مدیران منابع انساني و دو تحلیل وب سایت جمع آوری شده اند . تجزیه و تحلیل مسیر با استفاده از AMOS شواهدی را ارائه می دهد که (1) شرکت هایی که تعهداتی را به کار می گیرند، اطلاعات مربوط به مديريت منابع انساني را در وب سایت های خود نشان می دهند؛ (2) سیگنالینگ وب سایت های شرکت ها تاثير ويژه اي بر روند استخدام به عنوان یک نتیجه پيش- تجربه داشته است ،
51 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص تبديل خريدار به مشتري مي باشد .
فهرست :
مطالعه موردی
فهرست :
مطالعه موردی
پرداخت به ازای استفاده چیست؟
36 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص خدمات فنی و تخصصی کالا مي باشد .
فهرست :
مطالعه موردی
فهرست :
مطالعه موردی