فهرست :
مطالعه موردی
سوپرمارکت چیست؟
207 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص توسعه محصولات جدید و تحلیل رفتار مصرف کننده مي باشد .
فهرست :
مطالعه موردی
فهرست :
* گام اول: تعریف مشکلات و فرصتهای بازاریابی
* گام دوم: تعیین هدفها، بودجه، زمانبندی
*گام سوم: تعریف بازار
فهرست :
مقدمه
تفاوتهای اساسی تجارت الکترونیک با تجارت سنتی
فرآیند خرید سنتی
41 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص مشتري مداري مي باشد .
دانلود فايل wordچه چیزهایی اثر گذار است که یک فرد رفتار خریدش را تغییر می دهد . ایا می توانیم روی تغییر رفتار افراد اثر بگذاریم یا خیر ؟
وقتی فردی وارد یک فروشگاه می شود چرا یک بسته بندی خاص را توجه میکند .
چه عواملی روی مشتری تاثیر گذاشته .
فهرست:
مراحل خرید سنتی
مراحل خرید اینترنتی
فرهنگ یک مفهوم پیچیده از دانش باورها
هنر
قوانین
اخلاقیات آداب و سنن و بسیاری از توانایی های افراد در یک جامعه می باشد و بر رفتار و عملکرد افراد در حوزه بازار و مصرف نیز تاثیر های خاص خود را دارد .
فهرست :32 صفحه
روشهاي مختلف ورود به بازار جهاني
مزايا و معايب هر يك از روشها