رعايت اخلاق در بازاريابي يكي ازمهمترين و اساسي ترين اركان جهت بازاريان در كسب و كار موفق بشمار مي آيد چرا كه هميشه بازاريابان به آن متهم هستند در كسب درآمد هميشه مسلتزم بكار بستن دروغ ، تقلب ، بی عدالتی ، تجاوز به حریم خصوصی افراد و بی توجهی به رفاه اجتماعی هستند . اما ازطرف دیگر ما ميدانيم كه بازاریابی در جهت کمک به اقتصاد و افزايش سطح رقابتي و نيز تثبيت بازار بسيار مفید است . لذا حذف بازاریابی پاسخ مناسبی به مشکلات اخلاقي كه در آن وجود دارد و يا مشاهده مي شود نيست بلكه ميتوان با شناسايي وتدوين و همچنين اجرای یک تئوری اخلاقی برای بازاریابی در....
در 16 اسلايد به تشريح دقيق خريد اينترنتي پرداخته شده است .
در 6 صفحه به تشريح دقيق استراتژیهای مقابله با بازار خاکستری پرداخته شده است .
فهرست :
تعریف بازاریابی بین الملل
انواع بازاریابی بین الملل
اهمیت بازاریابی بین الملل
علت اولیه مبادلات منطقه آزاد تجاری
دلایل انتخاب منطقه ای به عنوان منطقه آزاد
فهرست :
مقدمه:
بازاریابی در قرن بیست و یکم
تعاریف بازاریابی
تفاوت بازاریابی با فروش
تفاوت بازاریابی با تبلیغات
فهرست :
مطالعه موردی
فهرست :
یک پرواز هواپیمای مسافربری را در نظر بگیرید:
یک مثال
فهرست :
مطالعه موردی
دیجیتالی سازی چیست؟
فهرست :
مطالعه موردی
فهرست :
مطالعه موردی