رعايت اخلاق در بازاريابي يكي ازمهمترين و اساسي ترين اركان جهت بازاريان در كسب و كار موفق بشمار مي آيد چرا كه هميشه بازاريابان به آن متهم هستند در كسب درآمد هميشه مسلتزم بكار بستن دروغ ، تقلب ، بی عدالتی ، تجاوز به حریم خصوصی افراد و بی توجهی به رفاه اجتماعی هستند . اما ازطرف دیگر ما ميدانيم كه بازاریابی در جهت کمک به اقتصاد و افزايش سطح رقابتي و نيز تثبيت بازار بسيار مفید است . لذا حذف بازاریابی پاسخ مناسبی به مشکلات اخلاقي كه در آن وجود دارد و يا مشاهده مي شود نيست بلكه ميتوان با شناسايي وتدوين و همچنين اجرای یک تئوری اخلاقی برای بازاریابی در....