دانشجويان و محققان گرامي :
در اين پاورپوينت كه در خصوص سيستم هاي خبره ( هوشمند ) مي باشدبعد از مقدمه به مباحثي همچون سيستم خبره چيست ؟سامانههای خبره یا سیستمهای خبره،ساختار يك سيستم خبره،افراد مرتبط با سيستم خبره،جزء دوم سيستم خبره پايگاههاي اطلاعاتي آن است،جزء سوم يك سيستم خبره دستگاه استنتاج است،چهارمين جزء اصلي يك سيستم خبره رابط كاربر است،زمينه هاي مناسب براي كاربرد سيستم هاي خبره،استفاده از منطق فازي،منطق فازي و هوش مصنوعي،كاربرد سيستمهاي خبره،محدويتها و مزيتهاي سيستمهاي خبره،مزاياي سيستمهاي خبره را ميتوان به صورت زير دستهبندي كرد،چند سيستم خبره مشهور و ..... پرداخته شده است .
موفق باشيد
رضا فضلعلي
دانلود و خريد پاور پوينت 1000 تومان
دانشجويان و محققين گرامي :
در اين پاور پوينت به سیستم های اطلاعاتی مالی ، سیستمهای اطلاعاتی حسابداری ،تاریخچه سیستمهای اطلاعات حسابداری ،اجزاء اصلی سیستم های حسابداری ،اهداف عمده سیستم های مالی ،مراحل طراحی و اجرای سیستم های اطلاعات حسابداری ،امنیت سیستم حسابداری ،آینده گزارشگری با سیستم اطلاعات حسابداری و .... پرداخته شده است .
موفق باشيد
رضا فضلعلي
دانلود و خريد پاورپوينت 1000تومان
دانشجويان و محققين گرامي :
در اين پاورپوينت به وضعيت ساختار IT درسازمان هاي سده بيست و يكم ، تمركز مديران IT تا چند سال پيش ، تحلیل و آنالیز امروزه، چهار فرایند اصلی را برای سازمانهای IT مشخص کرده است که متاثر از شش اصل فناوری اطلاعات هستند.فعالیتهای تجارت الکترونیک،برخی مراحل طراحی محصول عبارتند از ،روند و پروسه طراحی و ایده پردازی در طراحی صنعتی ،انواع زمینه های کاربرد طراحی کامپیوتری محصول عبارتند از ،طراحي زنجيره تأمين قطعات،نقش طراح در خلق هویت سازمانی،به طورکلی چهار گروه نرم افزاری از زنجیره تامین وطراحی محصول پشتیبانی می کنند که عبارتند از،انواع فعالیتهــــای تجارت الکترونیک در زنجیره تامین،از تولید تا طراحی محصول ،تکنولوژی های موسوم به سی . ان . سی (CNC : COMPUTER NUMERIC CONTROL)،تولید به کمک رایانه (CAM) ،تلفیقی جدید برای طراحی محصول و مانند ديگر فايلهاي اين وبلاگ به نتيجه گيري و منابع ختم مي گردد .
موفق باشيد
رضا فضلعلي
دانلود و خريد پاورپوينت 1000 تومان
دانشجويان گرامي :
در اين پاور پوينت به سازماندهي داده در محيط فايلينگ سنتي ، سلسله مراتب مفاهيم سازماندهي فايلي ، مشكلات محيط فايلينگ سنتي ، رويكرد سنتي در پردازش اطلاعات ، مشي پايگاهي براي مديريت داده ، سيستم هاي مديريت پايگاه داده ، DBMS چگونه مشكلات ناشي از محيط فايلينگ سنتي را برطرف مي كند ، DBMS رابطه اي ، عمليات يك DBMS رابطه اي ، DBMS سلسله مراتبي و شبكه اي ، DBMS شي گرا ، قابليت هاي سيستم DBMS ، طراحي پايگاه داده ، نرمال سازي و نمودارهاي موجوديت - ارتباط ، توزيع پايگاه هاي داده ، استفاده از پايگاه هاي داده جهت بهبود عملكرد تجاري و تصميم گيري ، اجراي يك انبار داده ، هوشمندي تجاري : تحليل چند بعدي داده ها و داده كاوي و ..... پرداخته شده است .
موفق باشيد
رضا فضلعلي
دانلود و خريد پاور پوينت 1000 تومان
دانشجويان گرامي :
در اين پاورپوينت پس از مقدمه به مباحث مديران و اطلاعات ، تعريف سيستم هاي اطلاعاتي مديران ارشد ، تمركز EIS ، تعريف سيستم هاي پشتيباني مديريت ارشد ، اهداف سيستم هاي اطلاعاتي مديريت ارشد ESS ، وظايف سيستم هاي ESS با ذكر مثال ، مزاياي سيستم هاي ESS ، ويژگي هاي سيستم ESS ، قابليت ها و محدوديتهاي ESS ، چند نكته مهم ، عوامل كليدي موفقيت در پياده سازي سيستم هاي اطلاعاتي مديران ارشد ، عوامل كليدي موفقيت سيستم اطلاعات مديران ارشد ، معيارهاي سنجش موفقيت و در نهايت نتيجه گيري و ذكر منابع آورده شده است .
موفق باشيد
رضا فضلعلي
دانلود و خريد پاورپوينت 1000تومان
دانشجويان گرامي :
در اين پاورپوينت با توجه به موضوع نقش فناوري اطلاعات بر ساخت و توليد به مواردي همچون مقدمه ،
فناوري اطلاعات ، رايانه ،اتوماسيون ، جزاير اتوماسيون ، CAD وفناوري اطلاعات ، برنامه ريزي منابع توليد و
فناوري اطلاعات ، فناوري اطلاعات و كنترل كيفيت، فناوري اطلاعات در ساير جزاير اتوماسيون ،
نقش فناوري اطلاعات در افزايش بهره وري صنعت ، ERP ، كاركردهاي سيستم ERP ،مزاياي پياده سازي
سيستم ERP و CRM و در نهايت به نتيجه گيري و ذكر منابع پرداخته شده است .
موفق باشيد
رضا فضلعلي
دانلود و خريد پاورپوينت 1000 تومان
دانشجويان گرامي :
در اين پاور پوينت به مفهوم برنامه ريزي منابع سازمان ، تجهيزات و ماشين آلات منابع ، منابع انساني ، پول و سرمايه ، مواد اوليه ، داده و اطلاعات ، سير تكامل سيستم ، مزاياي سيستم برنامه ريزي منابع سازمان براي كسب و كار و .... پرداخته شده است .
موفق باشيد
رضا فضلعلي
دانلود و خريد پاورپوينت 1000 تومان
دانشجويان گرامي :
در اين پاور پوينت به علائم طراحي سيستم ها ، سيستم پردازش تراكنش TPS ، هدف از ايجاد TPS ، اهداف TPS ، برخي از ويژگي هاي اصلي TPS ، مدل TPS ، انواع پردازش در سيستم ها ، مشكلات سيستم پردازش تعاملي ،مثالي از يك TPS حقوق و دستمزد ،يكپارچگي در TPS ، پايگاه داده در TPS ، سفارش TPS ، سيستم پشتيباني دريافت سفارشات ، TPS( فروش ، حمل و نقل ، كنترل فهرست موجودي ، صورتحساب و تعامل مشتري )،اجزاي سيستم خريد و در نهايت به مبحث سيستم مالي در TPS پرداخته شده است .
موفق باشيد
رضا فضلعلي
دانلود و خريد پاورپوينت 1000 تومان
انديشمند گرامي :
در اين پاور پوينت به مواردي مانند بررسي شكست ها و دام هاي پياده سازي سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان ، شكست راهبردي - رقابتي ، دام هاي پياده سازي سيستم هاي برنامه ريزي منابع سازمان ،ويژگي هاي پياده سازي موفق سيستم برنامه ريزي سازمان ، راهبردهاي دوري از شكست در پروژهاي ERP و .... پرداخته شده است .
موفق باشيد
رضا فضلعلي
دانلود و خريدپاورپوينت 1000 تومان
پایان نامه تدوین نقشه استراتژی معاونت بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن ( BSC )
| حجم فایل : ۷٫۲ مگابایت | تعداد صفحات : ۲۹۵ |
چکیده:
اهمیت اندازه گیری عملکرد برای سازمان ها مشخص شده است و
بسیاری ازسازمان ها نیز هم اکنون نقشی مهم ایفا می کند ، زیرا یکی از مهمترین راه
بدست آوردن اطلاعات برای تصمیم گیری در سازمان است ( مدیریت خدمات مدیران ایران
خودرو ، ۱۳۸۵) هدف این
تحقیق تدوین نقشه تدوین نقشه استراتژی معاونت بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو
با استفاده از مدل کارت امتیازی متوازن (BSC) است.
مدیریت استراتژی، رویکردی است که زاییده عصر تغییرات سریع است و میتوان آن را یک
نوع دیدگاه و فنی برای برنامهریزی و انعطافپذیر در مقابل تغییرات سریع به شمار
آورد که امروزه یکی از ابزارهای توانمند در این حوزه کارت امتیازی متوازن به حساب
میآید و کارت امتیازی متوازن می تواند در تمام مراحل مدیریت استراتژی به خوبی
ایفای نقش کند و در این تحقیق ،کارایی این مدل در ارزیابی عملکرد مدیریت در سازمانهای
مختلف مورد توجه قرار گرفته است و روند اجرایی برنامهریزی استراتژیک را به کمک
کارت امتیازی متوازن تا تدوین و رسم نقشه استراتژی و تعیین شاخصهای عملکردی در
معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو به تصویر کشیده می شود.
این تحقیق از نظر هدف کاربردی و جمع آوری داده ها از روش توصیفی-استنباطی می باشد و از ابزار پرسشنامه در قالب مقیاس پنج رتبه ای لیکرت استفاده گردیده است . از کلیه ۲۱۰ نفر پرسنل معاونت بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو سنجش بعمل آمده است و با استفاده از روش آمار ناپارامتریک t استیودنت و تقریب نرمال در سطح معنی داری پنج درصد میانگین نمرات پاسخ دهندگان با مقدار ثابت سه مقایسه شده اند . نتایج کسب شده حاکی از بالابودن سطح خدمات می باشد ولیکن برخلاف انتظار منظر مشتری امتیاز مناسب را بدست نیاورد و می بایست نوع نگاه به مشتری تجدید نظر قرار گیرد با تشکیل جلسات مستمر با نمایندگی ها و نظارت کامل بر نمایندگی ها و ایجاد سیستم تشویق در بکارگیری ظرفیت و توانمند سازی معاونت بازاریابی و فروش موثر است و سرعت در ارائه خدمات به مشتریان قابل توجه است. افزایش روش های بازاریابی و فروش ، افزایش تنوع و سطوح سرویس دهی ، اصلاح روش قیمت گذاری جهت مشتریان کار پسندید ای است. انگیزش های مالی در معاونت بازاریابی و فروش در سطح مطلوبی می باشد اما منظر رشد و یادگیری امتیاز پایین را کسب نمود .معاونت بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو نیاز به برنامه مدون سالیانه از پیش تعیین شده برای هزینه نمودن اعتبارات دارد و می بایست در آن راستا حرکت نماید و همچنین کارکنان ، ساختمان ، تجهیزات و امکانات اداری با ماموریت تعریف شده تناسب ندارد.
۱-۱-مقدمه
تمامی سازمانها با هر نوع فعالیتی تحت تأثیر شرایط
محیطی قرار دارند و در واقع محیط خارجی نقطه آغاز استراتژی است. مدیریت استراتژی،
رویکردی است که زاییده عصر تغییرات سریع است و می توان آن را یک نوع دیدگاه ، فنی
برای برنامه ریزی و انعطافپذیری در مقابل تغییرات سریع به شمار آورد که امروزه
یکی از ابزارهای توانمند در این حوزه کارت امتیازی متوازن به حساب می آید. کارت امتیازی
متوازن می تواند در تمام مراحل مدیریت استراتژی به خوبی ایفای نقش کند و کارایی
این مدل در ارزیابی عملکرد مدیریت در سازمانهای مختلف مورد توجه قرار گرفته است.
گفتگو و تعامل میان مدیران با ایجاد تصویری از این ارتباطات را نقشه استراتژی می نامیم ،اکنون دریافته ایم که نقشه استراتژی به عنوان ابزاری بصری از روابط علی اجزای استراتژی یک سازمان ،به اندازه کارت امتیازی متوازن به مدیران شناخت می دهد .
۱-۲-کلیات
تعریف ارزیابی عملکرد و نقشه استراتژی
پروفسور رابرت كاپلان و دكتر ديويد نورتون با درک الزامات
و نيازمندي هاي سازمان هاي نوين و براي اجراي اثربخش استراتژي و ايجاد يك سيستم
جامع مديريت و بهبود عملكرد، در سال ۱۹۹۲ سيستم مديريتي نويني را تحت عنوان كارت امتيازي متوازن، معرفي
نمودند. سيستم مديريتي کارت امتيازي متوازن، به عنوان چارچوب جامع ارزيابي عملكرد
و پيش برد استراتژي، مطرح بوده كه به ايجاد توازن بين اهداف كوتاه مدت و بلند مدت،
سنجههاي مالي و غير مالي، عملكرد داخلي و خارجي، ذينفعان دروني و بيروني، شاخص
هاي هادي و تابع عملكرد، منجر ميشود. كارت امتيازي متوازن چارچوب اثبات شده اي
است كه استراتژي سازمان را تشريح و عملياتي مي كند (کریلمنو ماخیجانی ،۲۰۰۸; نیون ۲۰۰۶ ).
اعتقاد بر اين است كه بهترين راه ترسيم نقشه استراتژي استفاده از رويكرد بالا به پايين است. به اين معنا که مديران سازمان، مي بايست ابتدا فرایند تدوين و طراحي برنامه استراتژيک سازمان را به انجام برسانند و با استفاده از برنامه استراتژيک تدوين شده، اهداف کليدي (استراتژيک) را استخراج و در مناظر تدوين شده قرار داده و روابط علّت و معلولي بين آنها را برقرار نمايند. ترسيم نقشه استراتژي، مهمترين مولفه براي ايجاد كارت امتيازي متوازن است. ترسيم ساختار اهداف استراتژيك و كليدي سازمان، شالوده و مبناي كارت امتيازي متوازن را تشكيل ميدهد كه به عنوان وجه تمايز سيستم مديريتي كارت امتيازي متوازن با ساير تكنيك ها مي باشد. ترسيم درست نقشه استراتژي، باعث ميشود كه سنجهها، اهداف كمّي و طرح هاي ابتكاري سازماني به صورت كاربردي تري انتخاب شوند(اسمیت ، ۲۰۰۶ ).