دانشجویان و محققین گرامی :
در این پروژه ابتدا به معرفی بیماری MS می پردازیم و سپس به برنامه ریزی که شامل ( انتخاب مدل طراحی سیستم ، XP STORY ،آنالیز امکان پذیری ،فنی ، اقتصادی ، انسانی ) و آنالیزکه شامل جمع آوری داده ها ، مدل کاربرد ، مدل فرایند ، مدل داده و پایگاه داده می باشد و در نهایت طراحی با استفاده از برنامه نویسی متلب صورت پدیرفته است و در 38 صفحه جهت استفاده شما بزرگواران تنظیم شده است .
موفق باشید
فضلعلی- کاشانیان
دانشجویان و محققین گرامی :
در این تحقیق که در خصوص پروژه طرح ریزی شرکت دارو سازی آوه سینا پرداخته شده است ، علاوه بر معرفی کارخانه به امکانات تولید ، مراحل تولید ، نمودار OPC، نمودار FPC ، نمودار FTC و محصولات نیز پرداخته شده است . بسیار کاربردی ، قابلیت استفاده و شبیه سازی وجود دارد .
موفق باشید
کاشانیان - فضلعلی
پژوهش میزان آشنایی و استفاده از برنامه ریزی استراتژیک در بین معاونان آموزشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر ( مدل فرد دیوید )
محقق گرامی :
سوالات پژوهش :
سوال اصلی :
میزان آشنایی و استفاده از مدیریت استراتژیک در بین معاونان آموزشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر چقدر است ؟
هدف این پژوهش میزان آشنایی و استفاده از برنامه ریزی استراتژیک در بین معاونان آموزشی دانشگاه صنعتی امیر کبیر ( مدل فرد دیوید ) بدین منظور 10 سوال ویژه بشرح ذیل تهیه و پاسخ داده شد :
1-میزان آشنایی معاونان با محیط بین المللی آمورش عالی چقدر بود ؟
2-میزان آشنایی معاونان با محیط ملی آموزش عالی چقدر است ؟
3-میزان آشنایی معاونان با فرایند برنامه ریزی استراتژیک آمورش عالی چقدر است ؟
4-میزان استفاده معاونان از فرایند برنامه ریزی استراتژیک آموزش عالی چقدر است ؟
5-میزان آشنایی معاونان با فرایند اجرای استراتژیک آموزش عالی چقدر است ؟
6-میزان استفاده ی معاونان از فرایند اجرای استراتژیک آمورش عالی چقدر است ؟
7-میزان آشنایی معاونان با فرایند ارزشیابی استراتژیک آمورش عالی چقدر است ؟
8-میزان آشنایی معاونان از فرایند ارزشیابی استراتژیک آمورش عالی چقدر است ؟
9-پژوهش حاضر این بود که آیا بین معاونان با رشته های تحصیلی مدیریت و غیر مدیریت و میزان آشنایی آنان با مدیریت استراتژیک آموزش عالی تفاوت وجود دارد ؟
10-پژوهش حاضر این بود که آیا بین معاونان با رشته های تحصیلی مدیریت و غیر مدیریت و میزان استفاده ی آنان از مدیریت استراتژیک آموزش عالی تفاوت وجود دارد ؟
موفق باشید
کاشانیان - فضلعلی
پژوهشگر گرامی :
در این تحقیق هدف ارائه تعریف بیگ دیتا و نقش آن در بازاریابی می باشد.بله دقیقا درست است همه از بیگ دیتا صحبت می کنند خصوصا در بازاریابی که تعهد دارد تا محیطی هدفمند برای مشتری ایجاد کند . بیگ دیتا در این تحقیق حجم داده های معاملاتی و رفتاری که هر کدام از ما در حال تولید آن هستیم را شامل می شود . و نشان می دهد چند درصد از بازاریابان متوجه شده اند که بیگ دیتا عملکرد بازاریابی را تغییر می دهد و مشخص می نماید که چند درصد بصورت بنیادی نقش آن ها را تغییر داده است و ...
موفق باشید
مطهره کاشانیان - رضا فضلعلی
دانلود مقاله و ترجمه ( 2000 تومان )
دراین پژوهش به بررسی تصویر نام تجاري شرکت ایران خودرو با استفاده از مدل هویت و تصویر کاپفرر در بین دارندگان محصولات شرکت ایران خودرو در سطح کشور ایران پرداخته شده است. جامعه آماري اين تحقيق شامل كليه افراد بين 15 تا 64 سال خانوارهاي ساكن در 10 شهر بزرگ کشور ایران است.
دانلود ترجمه مقاله ( 2000 تومان )
اندیشمند گرامی :
مقاله تدوين روشهاي نوين بازاريابي وتبليغات شركت ايران خودرو بر مبناي گرايش و ديدگاهاي اجتماعي جهت بهره برداری بحضورتان ایفاد می گردد .
رضا فضلعلی