انديشمند گرامي :
نوآوري تكنولوژيك مي تواند منبع بزرگ فرصتها وتهديدات براي هر سازمان باشد به همين دليل بايد
تكنولوژي را مديريت كرد و در رابطه با فعاليت ها واستراتژيهاي سازماني آنرا هدايت وگسترش داد
وتكنولوژي را مي توان در سه سطح مد نظر قرارداد.
انديشمند گرامي :
در اين تحقيق به بررسي تحليل ، شناخت و هدفگذاري ، تدوين استراتژي ،اجراي استراتژي و كنترل پرداخته شده است و برخي از جزئيات اين پاورپوينت بشرح ذيل مي باشد :
انديشمند گرامي :
در اين تحقيق به سه رکن اساسی ساختار سازمانی ،متغيرهاي که بر ساختار سازمان اثر مي گذارند،شيوۀ پردازش اطلاعات در ساختار سازماني،ارتباطات عمودي و كنترل سازمان ،شرايط نياز به هماهنگي افقي افزايش،انواع روش های تقویت ارتباطات در سطح افقی ،نكاتي كه در طراحي ساختار
دانشجويان و انديشمندان گرامي :
در اين تحقيق به بررسي شناخت، تعيين ،انتخاب ،ارزيابي و تدوين استراتژيها ،استراتژيهاي سه گانه پورتر(Porter)،نو آوری ،محصول برتر،مشتري مداري ،قفل كردن سيستم ، استراتژي
انديشمند گرامي :
تکنولوژی گروهی پس از جنگ جهانی دوم و با تغییر جهت سیستم های تولیدی ازچیدمان مبتنی بر فرایند به سمت چیدمان مبتنی
دانشجويان و محققين گرامي :
از سال ۱۹۹۱ اصطلاح چابكی برای اولین بار به منظور توصیف ظرفیت لازم برای تولید مدرن به كار گرفته شد. چابكی به معنای توانایی پاسخگویی و واكنش سریع و موفقیت آمیز به تغییرات محیطی است. همانند تولید كنندگان، سایر سازمانها و موسسات ناچارند كه برای رقابت در قرن بیست و یكم به دنبال چابكی باشند چرا كه سازمانهای مدرن با فشار فزاینده ای جهت یافتن راههای جدید رقابت كارآمد در بازار پویای جهانی مواجه هستند . چابكی، توانایی سازمان برای عرضه محصولات و خدمات با....
انديشمند گرامي :
متخصصین بازار از بخش بندی بازار به عنوان خشت اولیه بازاریابی نوین نام می برند .
اتخاذ بخش بندی به شرکت ها کمک می کند از پس خواسته های متنوع مشتری بر آیند و منابع را به طور اثر بخشی تخصیص دهند .
خواسته های متنوع مشتریان و منابع محدود کسب وکار را به هم متصل می کند
آینده پژوهی چیست ؟
دانشجويان و محققين گرامي :
در اين تحقيق به بررسي:
همواره اجراي استراتژي با تغيير همراه است كه شش عامل كليدي زير باعث تغيير مي شود: