28 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص ماهیت بررسی و انتخاب استراتژیک مي باشد .
فهرست :
1. مدیریت استراتژیک
2. استراتژیست ها
3. چشم انداز استراتژیک
Vision 4. ماموریت
Mission 5. بیانه های ماموریت
6. فرصت ها و تهدیدات خارجی
46 اسلايد حاصل خلاصه فصل دوم کتاب مدیریت استراتژیک ديويد (استراتژی ها در عمل ) مي باشد .
فهرست :
ماهيت اجراي استراتژي هدفهاي سالانه سياستها تخصيص منابع مديريت تعارض تطبيق دادن ساختار با استراتژي تجديد ساختار و مهندسي مجدد مرتبط ساختن حقوق و عملكرد با استراتژي مديريت مقاومت در مقابل تغيير مديريت محيط طبيعي ايجاد فرهنگ پشتيبان از استراتژي توجه به توليد/ عمليات به هنگام اجراي استراتژي
فهرست :
کار یا فعالیت ما چیست ؟ اهمیت ماموریت سازمان ماهیت مموریت سازمان اجزای تشکیل دهنده ماموریت سازمان تهیه و ارزیابی ماموریت سازمان تمرین تجربی
فهرست :
مقدمه
چرا مجازي ؟
عصر مجازي يا موج چهارم چيست ؟
تفاوت سازمان مجازي و اداره مجازي :
نمايش پيوستاري
فهرست :
کدام یک از چالش های رهبری مهم ترند؟
اولویت هایمان برای اقدام و یادگیری کدام اند؟
53 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص چشم انداز تحول اداری مدیریت امور مالی مي باشد .
فهرست :
استراتژی های بازاریابی
بازاریابی و هدف از آن
فهرست :
مقدمه
تعریف بحران
بحران مالی جهانی و اثرآن بر منطقه خاورمیانه
محورهای اثرگذار این بحران بر اقتصاد ایران
بحران مالی جهانی
فرصتی بر اقتصاد ایران