در تمامي كشورها از آغاز بودجهريزي پيوسته هزينهها را به سازمانهاي دولتي تخصيص دادهاند. منظور از سازمانهاي دولتي، دستگاههاي اجرايي دولت، وزارتخانهها و ديگر موسسات دولتي هستند كه هر كدام به نحوي اجراي وظايف دولت را برعهده دارند. منظور از اين طبقهبندي توزيع اعتبارات ميان دستگاههاي اجرايي است و براساس آن سهم هر يك از سازمانهاي دولتي مشخص ميشود. بودجه دولت براساس وظايف هر يك از دستگاهها تهيه، تنظيم و تصويب ميشود. در مرحله دوم مجلس به دستگاههاي اجرايي اجازه مصرف اعتبارات در حدود بودجه مصوب را اعطا ميكند. در گام بعدي، نظارت و كنترل در قالب دستگاه هاي مجري انجام ميشود. در حقيقت طبقهبندي .....
56 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص فضای کسب وکار مي باشد .
51 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص مدل های موجودی با تقاضای مستقل ، گسسته و قطعی مي باشد .
278 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص مدیریت استراتژیک در رشته مدیریت بازرگانی مي باشد .
پیاده سازی نقشه استراتژی معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو با استفاده از مدل (BSC) چکیده این تحقیق از نظر هدف کاربردی و جمع آوری داده ها از روش توصیفی-استنباطی می باشد و از ابزار پرسشنامه در قالب مقیاس پنج رتبه ای لیکرت استفاده گردیده است . از کلیه 210 نفر پرسنل معاونت بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو سنجش بعمل آمده است و با استفاده از روش آمار ناپارامتریک t استیودنت و تقریب نرمال در سطح معنی داری پنج درصد میانگین نمرات پاسخ دهندگان با مقدار ثابت سه مقایسه شده اند . نتایج کسب شده حاکی از بالابودن سطح خدمات می باشد ولیکن برخلاف انتظار منظر مشتری امتیاز مناسب را بدست نیاورد و می بایست نوع نگاه به مشتری تجدید نظر قرار گیرد با تشکیل جلسات مستمر با نمایندگی ها و نظارت کامل بر نمایندگی ها و ایجاد سیستم تشویق در بکارگیری ظرفیت و توانمند سازی معاونت بازاریابی و فروش موثر است و سرعت در ارائه خدمات به مشتریان قابل توجه است. افزایش روش های بازاریابی و فروش ، افزایش تنوع و سطوح سرویس دهی ، اصلاح روش قیمت گذاری جهت مشتریان کار پسندید ای است . انگیزش های مالی در معاونت بازاریابی و فروش در سطح مطلوبی می باشد اما منظر رشد و یادگیری امتیاز پایین را کسب نمود .معاونت بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو نیاز به برنامه مدون سالیانه از پیش تعیین شده برای هزینه نمودن اعتبارات دارد و می بایست در آن راستا حرکت نماید و همچنین کارکنان ، ساختمان ، تجهیزات و امکانات اداری با ماموریت تعریف شده تناسب ندارد. واژه های کلیدی : تدوین استراتژی ، ارزیابی عملکرد ، استراتژی ، راهبرد سازمان.
فهرست :
تعریف کار تیمی انواع کار تیمی تفاوت گروه و تیم ویژگی های تیم خوب اصول و ضوابط کارتیمی مراحل شکل گیری تیم مدیریت جلسات تیمی
در 50 اسلايد خلاصه کتاب مدیریت استراتژیکStrategic Managementفرد آر . دیوید Fred R.Davidترجمه دکتر علی پارسائیان و دکتر سید محمد اعرابی بصورت پاورپوينت آورده شده است .
تجزيه و تحليل موردي در سياستهاي بازرگاني رهنمودهايي براي تهيه تجزيه و تحليل موردي تهيه يك مورد براي بحث در كلاس تهيه يك مورد به صورت كتبي ارائه يك مورد به صورت شفاهي باشگاه مديريت استراتژيك پنجاه رهنمود براي موفقيت در تجزيه و تحليل موردي
در 24 اسلايد به تشريح دقيق بررسی عوامل خارجی پرداخته شده است .