فهرست :
درک دلیل نیاز مدیران به BSC برای اندازه گیری و مدیریت دارایی های غیرمشهود برای ایجاد ارزش درک بهتر نقش برنــامه های راهبــردی برای نشــــان دادن رابطه علت و معلولی بین بــازده از نظــر مالــی و مشتــری و عوامــل آن بازده : تعیین ارزش ، فراینـــدهای حساس ، منابع انسانی ، IT ، سرمایه شرکت ترجمه لغات ماموریت ، منظر، راهبرد در یک BSC چگونگی چیدن یکسری اهداف سیاستها در BSC چرا شاخصهای کلیه عملکرد الزاما BSC نیستند تنظیم یک BSC برای موسسات دولتی و غیر انتفاعی چگونگی استفاده از BSC برای تکمیل راهبرد شناسایی اشتباهات رایج در کامل کردن BSC و راههای اجتناب از آنها
فهرست :
مقدمه هدف وظيفه متنوع ساختن و هجینگ در مقابل كاهش در ارزش فروش ساده در مقايسه با استراتژي هاي هجینگ چشم اندازي از استراتژي هاي هجینگ فروش مختصر Put option چرا هجینگ، فروش نه ؟ تجزيه و تحليل مالياتي استراتژي هاي هجینگ قوانين فروش سازنده قوانين استرادل مفاهيم مالياتي قانون استرادل در چهارچوب استرادل اقتصادهاي استراتژي هاي هجینگ اوليه نتيجه
فهرست :
تئوری مسیرهدف (رابرت هوس) سبک رهبری درشرایط(موقعیت های مختلف) تئوری اسنادی رهبری تئوری رهبران فره مند تمایزوتفاوت رهبران فره مندبارهبران غیرفره مند نکته رهبران عملگرا وتحول گرا مقایسه رهبران عملگرا وتحول گرا شباهت تفاوت درروش رهبری تفویض اختیارات ومسئولیت ها پیروان فرهنگ ملی به عنوان متغیر اقتضایی آیا رهبری موثراست؟ آیا رهبری مبنای ارثی دارد
43 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص مدیریت تحول استراتژیک مي باشد .
امروزه محیط سازمانها آبستن تغییرات، فرصتها و چالشهای زیادی است که توانائی و قابلیت رویارویی با آنان را می توان از سازمانها انتظار داشت. از یک طرف نگاه استراتژیک به تغییرات و فرصتهای حاصل از تغییرات و از طرف دیگر بهبود توانائیها و زیرساختهای ....
48 اسلايد حاصل تحقيق مدیریت تعارض و اصول و فنون مذاکره مي باشد .
در ميان بسياري از ابزارهاي مديريت استراتژيك، تكنيك SWOT از شهرت و كاربرد بيشتري در بين محققان و نظر مديريت استراتژيك در بين دهههاي قبل برخوردار بوده است. از زمان معرفي اين تكنيك در سال 1969 به وسيا دانشگاه هاوارد (ليرند و همكارانش، 1991)، تكنيك SWOT در دهه 1970 به دليل مفروضات بديهي و موجه آن شهرت يافت كه مديرات مي توانستند با در نظر گرفتن محيط بيروني منابع داخلي خود را برنامه ريزي كنند. بعداً (1980) با ارائه پنج نيروي رقابتي خود، باعث معروفيت و شهرت بيشتر تكنيك SWOT شد. در دهه 1990 بارني تكنيك SWOT را با ارتباط دادن بين منابع داخلي و مزيت رقابتي پايدار بازنگري كرد. (بارني، تكنيك معروفيت و كاربرد خود را در قرن جديد نيز از دست نداده است به طوري كه ....
36 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص مديريت استراتژيك مي باشد .
فهرست :
تجزيه و تحليل موردي در سياستهاي بازرگاني رهنمودهايي براي تهيه تجزيه و تحليل موردي تهيه يك مورد براي بحث در كلاس تهيه يك مورد به صورت كتبي ارائه يك مورد به صورت شفاهي باشگاه مديريت استراتژيك پنجاه رهنمود براي موفقيت در تجزيه و تحليل موردي
33 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص مديريت تغيير سازماني مي باشد .