فهرست :
کانتینر
فرایند بارگیری وپیاده سازی کالا در ترابری سنتی و فرایند کانتینری نوین
انواع بارنامه ها
بارنامه چند محموله اي (L.C.L)
در 60 اسلايد به تشريح و توضيح در خصوص كنترل موجودي پرداخته شده است .
در 61 اسلايد به تشريح نقاله ها و لیفتراک پرداخته شده است .
در 69 اسلايد به تحقيق در خصوص ایمن سازی سیستم های اطلاعاتی SECURING INFORMATIONSYSTEMS پرداخته شده است .
فهرست : 90 اسلايد
وسایل نقلیه صنعتی خودکار
در 91 اسلايد به تشريح موارد ذيل پرداخته شده است :
Material Requirements Planning برنـامه ریـزی مواد مورد نیاز(برنامه ریزی احتیاجات مواد)
Manufacturing Resources Planning برنامه ریزی منابع ساخت
Enterprise Resource Planning برنـامه ریـزی منـابع سـازمانی
مقدمه:
تعریف کاربردهای شبیه سازی در صنعت
ایده های پشتوانه شبیه سازی
فرآیند شبیه سازی
کاربرد شبیه سازی
فهرست :
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
تاریخچه ی مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
اجزای مدیریت ارتباط با مشتری(CRM)
انواع مشتریان:
30 اسلايد حاصل تحقيق در خصوص برنامه ریزی تجمعیAggregate Planning مي باشد .
فهرست :
مدیریت ارتباط با مشتری به صورت الکترونیکی
نوآوری در بازاریابی و تفاوت eCRM با CRM در اثر بکارگیری فناوری اطلاعات
مراحل شکل گیری eCRM
شش «e» کلیدی درeCRM
عوامل تشویق کننده شرکت ها برای استفاده از eCRM