پیاده سازی نقشه استراتژی معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو با استفاده از مدل (BSC) چکیده این تحقیق از نظر هدف کاربردی و جمع آوری داده ها از روش توصیفی-استنباطی می باشد و از ابزار پرسشنامه در قالب مقیاس پنج رتبه ای لیکرت استفاده گردیده است . از کلیه 210 نفر پرسنل معاونت بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو سنجش بعمل آمده است و با استفاده از روش آمار ناپارامتریک t استیودنت و تقریب نرمال در سطح معنی داری پنج درصد میانگین نمرات پاسخ دهندگان با مقدار ثابت سه مقایسه شده اند . نتایج کسب شده حاکی از بالابودن سطح خدمات می باشد ولیکن برخلاف انتظار منظر مشتری امتیاز مناسب را بدست نیاورد و می بایست نوع نگاه به مشتری تجدید نظر قرار گیرد با تشکیل جلسات مستمر با نمایندگی ها و نظارت کامل بر نمایندگی ها و ایجاد سیستم تشویق در بکارگیری ظرفیت و توانمند سازی معاونت بازاریابی و فروش موثر است و سرعت در ارائه خدمات به مشتریان قابل توجه است. افزایش روش های بازاریابی و فروش ، افزایش تنوع و سطوح سرویس دهی ، اصلاح روش قیمت گذاری جهت مشتریان کار پسندید ای است . انگیزش های مالی در معاونت بازاریابی و فروش در سطح مطلوبی می باشد اما منظر رشد و یادگیری امتیاز پایین را کسب نمود .معاونت بازاریابی و فروش شرکت ایران خودرو نیاز به برنامه مدون سالیانه از پیش تعیین شده برای هزینه نمودن اعتبارات دارد و می بایست در آن راستا حرکت نماید و همچنین کارکنان ، ساختمان ، تجهیزات و امکانات اداری با ماموریت تعریف شده تناسب ندارد. واژه های کلیدی : تدوین استراتژی ، ارزیابی عملکرد ، استراتژی ، راهبرد سازمان.
دانلود فايل word ترجمه مقاله و اصل مقاله PDF پیش بینی فنی و تغییرات اجتماعی کارآفرینی و پایداری: نیاز به راه حل های نهادی و خلاقانهEntrepreneurship and sustainability: The need for innovative and institutional solutions
چکیده:
نقش نهادی و امنیت نوآوری برای دستیابی به پایداری، سرنخ های مهمی برای مقابله با مباحث توسعه پایدار فعلی به خصوص در کشورهای در حال توسعه هستند. استفاده از یک محیط اصلاح شده مدل منحنی xuznets مطالعات حاضر، در کمان از بحران نوآوری در کیفیت نهادی و کارآفرینی در تغییرات ساختاری به سمت آیندهای پایدار را برای آفریقا بهبود می بخشد. نتایج تجربیاتمان نشان می دهند که کارآفرینی رسمی و غیررسمی برای کاهش پایداری و کیفیت محیط در 17 کشور آفریقایی مساعد هستند. هر چند کارآفرینی غیررسمی بیشتر از کارآفرینی رسمی به تنزل محیط کمک می کنند.
دانلود فايل WORD ترجمه مقاله و اصل مقاله PDF روندهای جهانی در سیستم مدیریت زیست محیطی و تحقیق ایزو 14001 Global trends in Environmental Management System and ISO14001 research
چکیده :
سیستم مدیریت زیست محیطی سازمان بین المللی استاندارد( ایزو)14001، دستورالعملی را جهت سازمان ارائه می نماید تا آن سازمان در عملکرد زیست محیطی خود دائما پیشرفت کند. در پرتو نگرانی های مستمر در خصوص تاثیرات زیست محیطی تغییرات اقلیمی، استاندارد ایزو 14001 سعی می کند تا پایبندی سازمانی فرآیندهای تولید پایدار را آشکار نماید. هدف مقاله ما تعیین روندهای موضوعی و جغرافیایی در تحقیق منتشر شده سیستم مدیریت زیست محیطی است؛ با چشم اندازی به سوی ایجاد یک چارچوب تحقیقاتی هماهنگ و کلی نگر که می توانیم آنرا جهت تسهیل در پذیرش ایزو 14001 در مناطق در حال توسعه و توسعه یافته جهان بکار ببریم. این تحقیق، از دل 509 مقاله از مجموعه منابع بانک اطلاعاتی Web of Science، به بررسی روندهای جهانی در تحقیق سیستم مدیریت زیست محیطی ایزو 14001در بین سالهای2000 تا 2016 می پردازد. نتایج این تحقیق حاکی از افزایش
مقاله انگليسي ) سال انتشار 2018 و ترجمه مقاله ساختار اجتماعی کارآفرینی به عنوان یک رشته علمیThe social structure of entrepreneurship as a scientific field بصورت فايلword
در اين مقاله 28 صفحه اي به تشريح دقيق بررسی اثر ساختار ي یادگیری سازمانی بر نوآوري و عملکرد سازمان از طریق متغیر مدیریت دانش پرداخته شده است .
پذيرفته شده در پنجمين همايش بين المللي صنعت خودرو بهمراه چاپ در كتابچه كنفرانس ، اخذ گواهي و انتشار در سيليوكا
چكيده :
اين مقاله به تشريح اصول و مفاهيم خريد موفق در زنجيره تامين شركت ايران خودرو مي پردازد.ابتداي مقاله به تشريح دلايل خريد در سازمان ها اختصاص يافته است. سپس ضمن تشريح امكان متفاوت بودن سيستم هاي خريدسازمان هاي با ماموريت هاي متفاوت ، ابعادو اصول متداول و حاكم بر خريد هاي موفق درزنجيره تامين شركت ايران خودرو مورد بحث و بررسي قرارگرفته است .همچنين ابعاد
پذيرفته شده در پنجمين همايش بين المللي صنعت خودرو بهمراه چاپ در كتابچه كنفرانس ، اخذ گواهي و انتشار در سيليوكا
چكيده
در نگرش سيستمي ، مجموعه ها از طريق تبادل ماده ،انرژي و اطلاعات به حيات خود ادامه مي دهند.ترجمان اين سه عنصر در كاركردهاي سازماني ،كالا،كار و برنامه ها هستند. در سازمانها از اين سه عنصر،به چهار ركن نيروي انساني ،اطلاعات و عمليات لجستيك تعبير
پذيرفته شده در پنجمين همايش بين المللي صنعت خودرو بهمراه چاپ در كتابچه كنفرانس ، اخذ گواهي و انتشار در سيليوكا
اين مقاله به تشريح اصول و مفاهيم خريد موفق در زنجيره تامين شركت ايران خودرو مي پردازد.ابتداي مقاله به تشريح دلايل خريد در سازمان ها اختصاص يافته است. سپس ضمن تشريح امكان متفاوت بودن سيستم هاي خريدسازمان هاي با ماموريت هاي متفاوت ، ابعادو اصول متداول و حاكم بر خريد هاي موفق درزنجيره تامين شركت ايران خودرو مورد بحث و
مقالات پیوست به بررسی انواع تیپ های شخصیتی در محیط کار می پردازد و نسبت به سایر متون مشابه از حیث کاربردی بودن مطالب، متنی بسیار ارزنده ارزیابی می شود که در قالب دو بخش مجزا ارائه می گردد.
موفق باشيد
رضا فضلعلي